۱۳۹۰ آبان ۲۷, جمعه

درباره دانشگاه SEGi



16112011
دانشگاه SEGi فعالیت خود را  34 سال پیش در سال 1977 در قلب کوالالامپور با نام “سیستماتیک کالج” شروع کرد و طی این سالها با ارائه آموزش با کیفیت بالا و همکاری گسترده با مراکز علمی معتبر جهان و صنایع و شرکتهای بزرگ , فعالیت خود را توسعه داده است.
عکس دانشگاه SEGI
دانشگاه SEGi امروز تبدیل به یکی از بزرگترین دانشگاه های خصوصی مالزی شده است و هم اکنون بیش از 23 هزار دانشجو از کشورهای مختلف در  6 نمایندگی مشغول تحصیل هستند.
برنامه ریزی و ارائه مطالب بروز  و همکاری گسترده با صنعت , باعث شده که فارغ التحصیلان این دانشگاه به راحتی جذب بازار کار شده و به موفقیت های خوبی برسند.
همکاری گسترده با مراکز علمی معتبر جهانی و دانشگاه هایی از کشورهای انگلستان , آمریکا و استرالیا , باعث شده که علاوه بر دریافت مدرک علمی با اعتبار جهانی , امکان ادامه تحصیل دانشجویان در تقریبا همه دانشگاه های جهان فراهم آید.
ساختمان اصلی دانشگاه SEGi با سرمایه گذاری بسیار زیاد و با بهترین تجهیزات و امکانات اخیرا ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته است که خوابگاه های دانشگاه با چشم انداز دریاچه نیز در محوطه دانشگاه قرار دارد.
دانشگاه SEGi در یکی از بهترین و زیباترین مناطق کوآلالامپور  و در منطقه ای به نام دامنسرا  واقع شده است که همه امکانات مورد نیاز دانشجویان از قبیل مراکز بزرگ خرید و … به راحتی در اختیار دانشجویان قرار دارد.
دانشگاه SEGi در رشته های پرطرفداری از قبیل MBA - DBA - مهندسی کامپیوتر – الکترونیک – عمران – معماری – مکانیک – مدیریت – حسابداری – بازاریابی – تجارت – طراحی داخلی – طراحی خلاقانه – ارتباطات – گرافیک – هتلداری – توریسم – فن آوری اطلاعات – محیط زیست – مدیریت ساخت و تولید -  کاربرد کامپیوتر در تجارت – روانشناسی – پزشکی  و چشم پزشکی و ….  با همکاری دانشگاه های بزرگ جهان دانشجو می پذیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر